Dag 30 – Två saker som händer mig allt för ofta

Försover mig/snoosar för länge... Många stressiga mornar utan frukost för min del. Minns inte ens när jag senast vaknade så jag fick sitta och vänta på att gå till bussen. Det händer lxm inte i mitt liv. Morgon trött är nog inte ens rätt ord för mig - morgon koma snarare..

 

Glömmer bort att plugga...
Är så sjukt skoltrött, och jag försummar skolan och plugg med stallet och vänner (inte för att jag hinner träffa mina  vänner så ofta nu för tiden). Jag glömmer lätt bort saker jag måste göra i skolan, har nog samlat på mig en del saker nu som är försenade. Fattar inte vad problemet är.
En anledning till att jag inte kommer söka till högskola - jag klarar inte av att plugga. Jag har aldrig klarat av det. Och allt det där ger mig en sån extrem ångest. Bygger bara på mer och mer, vilket ger mig mer och mer ångest. Så fort jag sätter mig för att plugga så mår jag bara dåligt, känner mig dum i huvudet, och till råga på allt så har jag ingen aning om vad jag ens pluggar på.

 

Som till Exempel nu. Sitter och verkligen försöker, men jag var tvungen att ta en paus för jag fick en sån extrem migrän. Orkar knappt skriva här. Mår bara illa och mitt huvud kommer snart sprängas. Så nu har jag gett upp. Det är ingen idé att försöka efter att suttit i FYRA fucking timmar och har inte ens fått ihop en mening.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback