Bilderna

Mistel är så jäkla cool asså.
Hon kan se ut som en lunka-häst på lektioner och så, men när hon kommer in på banan växer hon. Hon må vara 21 år gammal, men inne på banan är hon snarare hälften så gammal. Man bara känner hur hela hon spruttlar av livsglädje, hon verkligen älskar det där! Det är ett sant nöje att tävla henne.
Mistel växte i mina ögon idag.

 

 

Nästa helg ska jag satsa ännu mer, då ska vi vara ännu bättre. För vi kan.

Älskar den här bilden - just för att hon verkligen inte ser ut som en 21årig tant på den. Så snygg!
Foto: Johanna Ahlström

 

Hoppas det var lugnt att jag redigerade dom lite.. och beskar dom så jag inte kom med på vissa... ibland så lyckas man ju se ruskigt ful ut asså xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback