Åh så mysigt det var.. me usch vad kallt!

Mysig uteritt med Exet idag då, han var stencool helatiden... tills 5 hundar helt plötsligt dök upp, då flög han i taket rakt upp i luftet. Fick vänta på att hon gått förbi med alla hundar. Efter det var han helspänd några minuter med sen släppte det :)
Frös typ ihjäl, mina ben blev knallröda! Usch, sommar kom nu!!!

 

Städade i skåpet och smörjde alla träns, nosgrimmor, och sånt.. duktiga lilla jag :) Ska smörja tränsen vi använder också, kanske på söndag, vi får se :) Sen tog jag hem alla mina lindor och schabrak för att tvätta, vill att allt ska vara rent när han väl är igångsatt ordentligt ^^

 

Ska åka in till stan vid 8 typish, sover hos Harry inatt. Imorgon ska jag till Blåkulla, fläta och smörja :) Någon mer som ska dit?




Nytt på fotobloggen, glöm inte kolla in där :) http://ettbenivarjehorn.blogg.se/foto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback