No horsie 2day

Inget stall idag, alls. Lite knastomt sådär, men det gick helt enkelt inte in. Svårt när man inte själv har körkort! Wellwell, tror nog lillkillen klarar sig utan mig. Haha. 
 
Men nu ska jag snart iväg o träffa vänner. Kommer ha askul, som alltid med dom. Typ alla mina närmsta vänner (förutom dumFell som är utomlands) + några av deras vänner. Love it! Vi kallar det domedags-utgången. No tomorrow liksom.. även fast det känns som att domedagen är lite försenad? Äsch. 
 
Gjorde någonting igår som jag är stolt över! Sa precis det jag ville säga till en person som jag verkligen ville säga det till, utan att tveka! Man borde göra sånt oftare, ist för att tveka och oroa sig för svaret. Vad har man egentligen att förlora? Och det är så skönt att få ut det, få ett svar, och oavsett svaret så slipper man ju gå och grubbla sen!
 
Lev idag, dröm om morgondagen och ta tag i saker NU! Sån jävla respekt till folk som bara kör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback