Nämen nämen!

Ny design? Ohja! Kände för att fixa en lite mer vinter-design här dåra.. den andra kändes väldigt mycket höst. Endast nya bilder och nya färger.. orkade inte anstränga mig så hårt :) hehe. 
Ska byta bilder i menyn imorgon också!
Ahjuste, Zetra fick va med i ett hörn (bokstavligt talat) i headern.. jag rider honom trots allt minst 2ggr i veckan, och det skrivs rätt mycket om honom. Han ska även få en fin "info" ruta, för han är ju värd att läsa extra om :D haha.. 
 
Klicka på f5 om ni inte ser designen :) 
 
Nu ska jag sova! Imorgon vid 11 kommer Sanna hit. Hon bor vanligtvis i norrköping, men han en kille här i sthlm. Så ja, hon fråga ifall hon fick hänga med ut till stallet och klappa hestarna :P Varför inte? En slav är alltid bra att ha med sig ;) hehe
 
Godnatt ni fina som fortfarande orkar läsa min blogg :D
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nyköping* kära du :) ;) kan ju inte hålla mig från hästarbara för jag är hästledig en vecka ;) :D

2012-12-29 @ 10:02:12
Postat av: Malin

Fan vad snygg muppi!

Svar: Tack muppi! :D
Marie Krüger

2012-12-29 @ 15:10:18
URL: http://malinroos.blogg.se
Postat av: Anonym

Fast Zetra e ju trots allt inte din och du har inte större rätt att säga det än de som rider honom 1 gång i veckan?!!

Svar: hahaahahahahahahaha *hämtar andan* hahahahahahhaha.
Marie Krüger

2012-12-29 @ 21:14:03
Postat av: Anette

Haha, "Anonym" - vilken töntig kommentar! Hon har väl aldrig sagt att han är hennes heller???

Svar: Haha menart! I wish att han var min liksom :)
Marie Krüger

2012-12-29 @ 22:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback