Länge sen. En annan tid.

Jag hittade precis denna teckningen jag gjorde för snart 10 månader sen. Jag minns exakt när jag gjorde den, och hur jag mådde. Jag minns varför jag mådde så. Jag minns hur jag såg pennan röra sig medan tankarna var på annat håll. Automatiskt kollade jag upp skarpt skuggade ansikten på google, för att få till den här bilden. Automatiskt tecknade jag den här. Fast utan att tänka riktigt på den. 
 
Det här är lätt en av mina coolaste teckningar, och jag är så sjukt nöjd med den. Men jag kan inte förklara den, jag bara kände den just då! 
 
Idag, 10 månader senare, så känner jag att mina fingrar inte skulle kunna styra pennan till att skapa en sån här. Den är mörk. Den skriker verkligen ut att personen som skapade denna inte mådde bra. Enligt mig. Nu mår jag bra, så sjukt bra! Så bra som jag mått den senaste månaden.. eller kanske bara veckan... har jag inte gjort på så sjukt länge. Går inte ens att förklara. 
 
När jag sätter mig och klottrar ner saker på något random papper.. jag vill bara rita fina saker. Det är så det ska vara egentligen! Även om jag lite saknar att göra dom här teckningarna ;)
 

Kommentarer
Postat av: Christian

Fantastisk teckning!
Känslofylld och fantastiskt arbete, love it!
Vet vem jag ska kontakta när jag behöver lite artwork! :)

2012-12-31 @ 00:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback