Fina killarna!

Exet var trög som satan för skänkeln, och jädrigt ofokuserad på mig.. men han fick röra på sig iaf, det är väl det som räknades idag :P Imorgon ska jag försöka jobba honom lite mer, vara så hurtig att jag tom tar på sadel! haha.. blivit lite lat på den fronten... men jag håller mig varm om rumpan lite iaf :D 



Hero var piggelin! Alltså då menar jag verkligen PIGG! Haha :P Men tyckte han gick bra iaf.. Försökte få han stadig i skritten (han ville gärna gunga med huvudet och krulla ihop sig) och i traven så var han väldigt stadig i sig, men krullade ihop sig lite även där, så ville försöka få honom att sänka sig och ha sådär skön kontakt i handen. Gick ändå rätt bra sen, även om han sprang på lite väl mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback