Dubbelpass

Idag blev det två ridlektioner i rad på Zetra, då jag red igen i Eckers grupp.. så stackarn fick stå ut med mig i 2 timmar. MEN - han var sjukt glad o busig idag, älskade det! Underbara pass idag!!!
 
För ett år sen kunde jag aldrig ens drömma om att klara av den här övningen med Zetra. För ett halvår sen trodde jag aldrig att jag skulle känna den här tilliten för honom. Men nu är vi här, bättre än någonsin. Idag hoppade jag en stuts på 5 små hinder, utan händer. Utan problem! 
 
Jag kan inte sluta le, det är så sjukt. Asså jag skulle så vilja ha film på det, men det har jag inte, utan ni får helt enkelt tro mig. Det var underbart, känslan alltså!
 
Ååh, jag kan inte säga mer än att jag är så stolt över honom, och över MIG! För att jag kämpat, trots min rädsla, och fortsatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback