Bildminne

Världens bästa Meja, som jag saknar henne!
 
Det här är från våran första och enda start utanför blåkulla, och det fick åt helvete! Det var väl i maj 2011, på ridskolemästerskapet, Gladö. Hon frös fast helatiden, och ni kan ju tänka er hur lätt det är att få fram en fjording som verkligen inte vill gå förbi där! xP Men hon hoppade som en gudinna på framhoppningen, och hade sjukt med power över de fåtal hinder vi ändå hoppade. 
 
Älskade ponny! Skulle kunna ta henne på foder bara för att få vara med henne varje dag! Min fina prinsessa. Så mycket kärlek till den där hästen. Vi var ett team så länge, det var jag och Meja liksom. Alla gånger hon räddat oss när jag försatt oss i knepiga situationer. Tagit sig över hindrena med glädje. Gången vi hoppade 1.10 tillsammans, som hon hoppade! Trots att vi kom helt fel. 
 
Den här fjordingen.. hon är guld!
Slänger även in den här underbara bilden från sommaren 2009, då jag hade henne på ridlägret där på sindarve. Så jäkla underbar, och så jäkla mycket kärlek till tjejen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback