Allt ont har någonting gott med sig!

Jag fick inte förlängning på jobbet, något jag är irriterad över, då jag verkligen förtjänade det! Någonting som dom sa sälva! Men det var pengafrågan, eftersom jag inte är anställd via arbetsförmedligen måste dom betala hela min lön själva, vilket dom inte har råd med tydligen.. bittert! Men jag håller humöret uppe :) 
 
Jag har lärt känna goa människor, fin människa och går därifrån med mer erfarenhet! Är faktiskt mest ledsen över att jag kommer sakna dom (vissa) som jobbar där.. pengarna är jag inte så orolig för, det löser sig liksom. Har nattklubben, globen och fotograferandet! 
 
Nu kommer jag iaf ha tid till andra underbara saker. Jag kommer försöka ta Exet så mycket som möjligt och nu ska jag även börja rida Frasse igen :) Riktigt kul! Gymmet ska jag ta tag i också! Och så kommer jag ha tid att ta fotojobb som satan! 
 
Så nu är jag taggad till mer ridning, beach13 och fotojobb! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback