10 mycket nödvändiga saker att veta om mig.

1. När jag var mindre, och åkte bil igenom tunnlar, så kunde inte jag se skillnad på ifall vi åkte i uppförs eller nedförsbacke.
 
2. När jag umgås med Victoria kan inte jag gå på toa utan att hon börjar sjunga. Vi kallar det kisslåten... "Marie hon sitter och kissar. Kissar ut sin cola..." Det är extra charmigt när hon har gitarren i närheten. Det är inte alla som har en egen kisslåt.
 
3. Jag kan äta paprika som godis.. och burk-annanas. 
 
4. Jag äter ingenting som kommer från havet.. först och främst så SER det alltid äckligt ut! Jag äter rätt mycket med ögonen, så om det ser äckligt ut har jag svårt att smaka.
 
5. Mjölk är endast gott (riktigt gott) om man dricker det direkt från kartongen eller om det blandas med oboy/ i te... lugn dock familjen, jag dricker bara från kartongen om det är det sista... och när jag bodde själv dom där 2 veckorna. Mums.

6. Om jag ska lägga ut en bild på mig när jag är barbent så retuscherar jag alltid mina knän. Jag har en grop på vardera knä som jag tycker får dom att se så knubbiga ut.. hatar dom. Knän är fula!
Ja, ni ser ju mina knubb-knän
 
7. När jag var liten var jag sjuuukt rädd för tomtebloss. Jag var så avundsjuk på dom som vågade hålla i dom, det var hemskt på nyår då mina kusiner och bröder sprang runt med sånna. Anledningen var att jag trodde jag skulle bränna sönder mina händer. Den rädslan är dock borta nu :)

8. Jag kan låtsas att jag har bra självförtroende.. men så är inte fallet. Jag har prestationsånges, dålig självsyn och blir sällan nöjd med saker. Hittar oftast fel. Det är både något negativt och possitivt - ger mig viljan att alltid bli lite bättre, men man mår ju inte så bra av det i längden...
 
9. Jag är ingen morgonmänniska.. försöker man väcka mig en dag när jag absolut inte känner mig vaken så kan man ha oturen att träffa ett monster. Jag kan vara hemskt grinig.
 
10. Jag har fobi för fötter. Dom är fula, luktar ofta väldigt äckligt och ja.. är äckliga helt enkelt.
 
Nu vet ni 10 onödiga faktan om mig... visst var dom intressanta? ;)

Kommentarer
Postat av: Linda Risberg

Håller med om det där med fötter, usch!
Speciellt när folk går barfota och sätter upp dem på ett mat bord.. finns inga ord på hur äckligt det är :(

Svar: Det värsta är nog gubbar med sandaler :)
Marie Krüger

2012-08-21 @ 11:05:46
URL: http://lindarizberg.blogg.se/
Postat av: Vic Fru

Hihihih kisslåten, snart på en radio nära dig!

Svar: hihi den e fiiiin den ^^
Marie Krüger

2012-08-26 @ 11:22:35
URL: http://victoriakallstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback