Tråkig blogg..

Just nu består den ju bara av korta texter om dagens ridpass, och klagomål över feber eller att jag sover så mycket. Pinsamt. Det är verkligen inte såhär jag vill att min blogg ska vara, jag skäms verkligen! Att jag tappat 40 läsare är ju något jag får skylla mig själv för. Hmm..
 
Egentligen har jag så mycket jag vill skriva om. Jag har ett inlägg i utkast som jag vill publicera, ett rätt "naket" inlägg. Men jag känner ingen mening om jag ändå inte har några som läser.
 
Jag ska dock skärpa mig. Bättre bloggande, roligare inlägg och mer jag. Känns som att riktiga Marie inte når igenom på bloggen. Det är ju liksom kul att följa en blogg och få känslan av att man nästan känner personen bakom den. Jag tror inte jag lyckas med det. Måste verkligen försöka mer! Självklart är önskemål välkomna, typ om ni vill läsa om något speciellt?
 

Kommentarer
Postat av: sofiiie

Tja. Tänkte bara säga att du är mycket snygg. Hej då

Svar: Hej. Tack! Jag har lärt mig av en som är mästare på att vara snygg. Hejdå.
Marie Krüger

2012-08-03 @ 20:01:15
Postat av: Karolina Westberg

SJUKT SNYGG!!

Svar: heheh tack (a) :D
Marie Krüger

2012-08-04 @ 08:03:27
URL: http://www.karrowestberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback