Som en Zombie

En lite för lång sovmorgon, känns att jag sovit för lite den här helgen.. Sliten tjej?
 
Så ja, medans alla hade höstterminens första skoldag så låg jag utslagen i sängen. Av någon anledning skulle jag nästan vilja byta lite. Om sanningen ska fram så saknar jag skolan. Inte lektionerna, utan folket där, dom flesta lärarna... och fotostudion. 
 
... Och nu vet jag inte hur jag ska få ihop resten av dagen. Ska rida Exet idag OCH så är det första ridlektionen på Blåkulla för terminen. Den börjar 8 (om jag minns rätt?), och då måste jag vara i stallet 7... och klockan är snart 4. Kaos. Hur tar jag mig till Ekeby lxm? Cykeln är ju paj.
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!:) De hade varit ur kul om du ville kolla in på våran blogg. Lämna gärna en kommentar om du har lust!

2012-08-20 @ 18:11:20
URL: http://jedressage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback