Sneakpeaks och en snabb uppdate

Är hemma nu för en stund, ska snart bege mig mot Exet. Var tänkt bommar idag, men får se hur det blir med det. Klockan är ju rätt mycket :)
 
Har varit på Runsten sen 9 imorse, och fotat hela dagen. Kunde dock inte stanna hella d-ponny/sm-klassen, och missade därmed storhästklassen. Men förhoppningsvis är jag där hela dagen imorgon, så kommer fota galet då :)
 
Ni får 2 random bilder nu. Resten kommer jag sätta mig och fixa när jag kommer hem :) Har lånat Malins objektiv, kanske inte högsta kvaliten av det, men helt klart bra nog :) Taggade på att få se mer?
 
Copyright.

Kommentarer
Postat av: Ellen :) <33

jag vill se mer!! :D

Svar: Bra! För det kommer mer :)
Marie Krüger

2012-08-04 @ 20:21:03
URL: http://onedirectionnoveller.webblogg.se
Postat av: Sanna

Jag med!!! :D :D

Svar: Haha va braaa ^^
Marie Krüger

2012-08-04 @ 22:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback