Snart startar ridskolan!

Snacka om att jag längtar efter att rida lektion! Speciellt dressyrlektionerna!
 
Jag hoppas "sommarvilan" har gjort sin nytta, så att jag och Zetra kan bli kompisar igen. Jag antar att jag kommer rida honom iaf... Vi får se, men det blir spännande, ett nytt försök nästan :) 
 
Dressyrlektionerna saknar jag mest, det har gått så bra senaste tiden så det är ju självklart kul! Spännande att se vem/vilka jag kommer få rida, och om våran nya tid ens funkar.. kan ju bli lite svårt att rida kl 5 på en vardag, men hoppas det funkar för då kommer vi troligtvis få rida storhäst oftare, och kan ändå rida för Eckers :)
 
Jag håller tummarna lite för att MP är fräsch och kommer gå lektion... och självklart att jag ska få rida henne ibland. Hehe. Saknar lilltjejen<3

På måndag börjar det! Längtar.

Kommentarer
Postat av: Nora

Då jag själv har varit i stallet nu på sistonde kan jag med gott ord säga att Mp har blivit mycket gladare och snällare och piggis. Jag tror inte att hon kommer börja med att gå lektion om det inte känns helt hundra men när hon blir (om hon blir...) bra igen ska hon förmodligen säljas då hon inte riktigt trivs som lektions-ponny. Men vi får ju hoppas på det bästa<3!

Svar: Märktes redan i våras att hon var gladare, iaf när man hälsade på i boxen, inga sura miner då :) Hoppas på det som blir bäst för henne :)
Marie Krüger

2012-08-15 @ 11:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback