Prestigelös motionering

Både jag och Exet var sega idag. Jag är ju fortfarande sjuk, egentligen.. så det blev rundbanan idag, helt prestigelöst :)
 
Men har var jätteduktig ändå tyckte jag, lyssnade bra. Galopperade lite, höger gick han jätte fint i. Visst, det gick kanske fort, men det är skillnad på fort och okontrollerat :) Eftersom jag hade kontrollen så lät jag honom rulla på, han skulle tycka det var kul och orka hålla galoppen - vilket han gjorde!
I vänster så fick jag dock inte till en enda bra fattning, och jag hade verkligen inte kraften att bråka med honom. Så efter lite halvdan galopp gjorde jag en fattning i höger för att sluta med bra känsla..
 
Imorgon får Exet vila tror jag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback