Taggad på att hoppa!

På lördag tänkte jag rida bommar på fina lilla Exet, det är dags nu :) Är så sjukt hoppsugen, och jag tror nog att Exet också är det.. Vill försöka bomma någon mer gång nästa vecka och sen kanske skutta något kryss nästa helg. Skulle vara kul :)
 
Om jag känner skrutten rätt så kommer han bli sjuukt taggad på krysset, även om det kommer vara lågt! :) Måste komma på vilket bett dock som kommer funka bäst, vill inte att han ska bli knäpp och springa ifrån mig :P 
 
Någon annan från Ekeby som ska bomma i helgen?
Bild från förra sommaren.. då var han smått övertaggad. Minst sagt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

På söndag är det tävling så, lördag ska dom väl bygga banan antar jag.

Svar: Förra gången gjorde dom det samma dag, och jag har svårt att tro att dom bygger banan på lördag-morgon sånnafall..
Marie Krüger

2012-08-30 @ 20:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback