Lång, Låg & Lösgörande

Det var det som stod på schemat idag för Hero - lång, låg och lösgörande.
 
Han kändes lite seg i kroppen, men det var varmt och vi jobbade hårt igår, så det var inte så konstigt :) I skrittet ville han mest krulla ihop sig i början, så fort jag kortade tygeln. Fick kämpa lite men tillslut började han "suga tag i" bettet eller kanske snarare ta för sig och trampa på. Jag vet inte hur jag ska förklara, men det blev bättre iaf. I traven var det dock inget problem, där jobbade han väldigt bra i en lägre form. Dock var han inte riktigt med mig när jag försökte leda in bogen i högervolterna idag :/
 
 
Exet kändes normal i rumpenstumpen idag iaf, men stark och jävlig var han! Fick verkligen kämpa och tjaffsa med honom.. tillslut (efter typ en timme.. kanske inte med kändes som det iaf) så började han släppa LITE. 
 
Imorgon är det skrittdag för Hero, vilket ger mig möjligheten att jobba röven av Exet. Bäst lillgrisen passar sig imorn, no mercy ;)
Tror nog Hero bjuder på den här bilden x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback