Jag har listat ut det..

Jag vet varför jag inte vaknar. Även om jag går och lägger mig i hyffsad tid, somnar osv.. så spelar det ingen roll. Jag vet inte hur många gånger jag har vaknat inatt, och sen legat och vridit mig. Jag sover helt enkelt inte hela natten, det blir aldrig den där djupa sömnen som får en så utvilad.. förrän på morgonen. 
Jag vaknade 9 imorse, var helt okej pigg tills jag la huvudet på kudden igen. Jag somnade om direkt, och har legat helt utslagen fram tills klockan 1. Det måste verkligen bli ändring på det! 
 
Sen så håller jag på att bli sjuk, IGEN. Får jag bli frisk någon gång? Tror det är pga regnet igår, vart svinkall.. Haha igår satt jag och snörvlade som en tok innan jag gick och la mig :P
 
Ska trycka i mig något att äta, fräscha upp mig lite, åka till handen och köpa almanacka.. sen blir det nog direkt till Exet :) Han ska få sig en långpromenad idag, eftersom dom kan få träningsvärk av massagen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback