hehe.. Tror jag väntar ett tag

Redo att gå till tåget, öppnar dörren och vad möts jag av? Jo, en vägg av vatten. I princip. Det ÖSER ner! Stackars hästarna som är ute... :s Det skulle inte regna idag, var dessutom sol imorse när jag vaknade första gången, så ingen av hästarna har täcke på sig..
 
Dock tänker jag inte ge mig ut i spöregnet, jag har knappt varit frisk någonting sen jag kom hem från Borlänge. Jag börjar bli av med hostan nu.. jag tänker inte bli sjuk igen! Får helt enkelt vänta ett tag.
 
Idag skulle det inte sitta fel med körkort.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej, älskar verkligen dina bilder du är så sjukt duktig på fotografering. Kan inte du starta en typ "fotaskola" med lite olika tips som hästfotografering och vanlig fotografering? Vore så himla kul, vet att jag skulle älska det iallafall :D

Svar: Tack, va glad jag blir :DJo det skulle jag kunna göra, eller försöka göra ^^ Det där med att förklara saker är inte min starka sida :) hehe

Något speciellt du tycker jag kan skriva om? :) Alla idéer är stort välkomna! :D
Marie Krüger

2012-08-16 @ 22:06:59
URL: http://dailyhorses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback