Godmorgon/förmiddag

Är vaken nu, försov mig någonting. Inte så konstigt med tanke på att jag sov 3 timmar igår natt och kom hem halv 5 inatt med.
 
Det gick i alla fall väldigt bra att jobba.. dock så var det inte kul. Jag skulle stå i rökbåstet (i TRE timmar) för att vakta så att ingen tog in dricka eller lät för mycket. Asså jag mådde så illa i slutet. Rökförgiftad nu förmodligen... Gjorde dock mitt jobb bra, det var bara en som lyckades smuggla in dricka på hela kvällen. Tror det beror på att jag var trevlig, till skillnad från dom stora manliga vakterna som bara är robusta och bestämda :P
 
Det är rätt många som snackar med en iaf när man jobbar där.. speciellt fulla killar. Haha snacka om konstiga komplimanger man fick! "Du är för söt för att vara vakt!" osv.. Underhållning på jobbet :)
 
Nu ska jag skynda mig ut till Hero, har sjukt bråttom idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback