Det kändes inte rätt

Haha det märks att mina failbilder kom upp på ponnysanning.. men erkänn, dom är roligare än någon ponny som lägger örat på sned. Visst? ;)
 
Kom nyligen hem från Exet. Fan vad jag behövde ett riktigt ridpass, jobba och bara fokusera på honom. Stänga ute allt annat. Alla tankar... Så blev det dock inte.
 
Hade lagt fram 3 bommar på volt, och 4 på rakt spår. Hämtade Exet och började skritta. Redan där kändes det inte som det skulle där i bakvagnen på honom, men eftersom han nyligen fått massage för att lossa bak så blir ju jag såklart osäker. Det svåra med Exet är dessutom att han så gärna inte visar när han har lite ont.. pucko.
Testade ta tyglarna för att känna om han bara slarv-släpade på bakbenen i lathet, men kändes fortfarande inte rätt, han kändes verkligen inte fräsch. Det konstiga var att jag inte såg någonting från marken, och han var inte varm. Hmm.
 
Bara för att jag så behövde ett ordentligt ridpass. Ah, Lotta tar honom imorn iaf, så får hon kolla. Fan, han får inte vara halt igen. Jag orkar inte mer uppförsbackar just nu. Det är tungt nog.
Snälla fina, va inte halt!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback