Det finns inga ord

Mäktigt. Underbart. Ren lycka.
 
Fan vad jag mår bra! Är så trött att jag inte ens vet om jag är vaken eller inte, men var bara tvungen att berätta. Det var så underbart. Och när dom började spela "Utan dina andetag" så tror jag mitt hjärta stannade lite. Det var den låten som fick mig att börja lyssna på kent. Det är den låten som är, och alltid kommer vara min absoluta favorit. Och det var magiskt. Sen avslutet "Mannen i den vita hatten" med en extra vers i slutet.  Fyfan vad dom är bra! Asså jag dog lite (mycket).
 
Harry - jag kan inte tacka nog för det här! Lätt den bästa presenten jag någonsin fått. Tacktacktack!

Har över 400 bilder från ikväll, tänkte lägga upp några här, men inte just nu.. bjuder bara på ett litet smakprov. Asså åååh vad grymt det var! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback