Stickningar i benet

Har ofta stickningar i vänsterbenet, nedanför höften, sidan på låret..  Ofta när jag sätter på mig ridbyxorna, eller när jag ligger i sängen. Just nu har jag lite, när jag sitter i soffan. Det sticker och gör ibland ganska ont, mest för att det är så obehaglig känsla.

 

Någon mer som har såhär och kan veta vad det är?

 

Mamma tror jag har någon nerv i kläm, vilket inte är omöjligt med tanke på problemet med min rygg och höft.. Får kanske åka till bergström och knäcka rätt snart, så kanske det blir bättre. Annars får jag väl åka till läkarn eller nått och kolla upp... för jag kan inte ha det såhär, det är inge kul att känna ångest när man drar på sig tighta byxor, eller i det här fallet ridbyxor, för att man vet att man kommer få ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback