Ruttnar bort i sängen

Har inte mått bra alls idag, så sjukanmälde mig. Ligger fortfarande kvar i sängen, känner mig lökig och funderar på om jag ska lyda min mage och försöka äta någonting.

Hoppas verkligen inte jag håller på att bli sjuk, det händer så mycket den här veckan.. Har Exet idag, imorn och på Fredag, eventuellt också rida Hero på fredag + träffa felinda för fix, trix och bus. Lördag är det förberedelser inför lokalhoppningen, och jag ska vara groomie till Fell. Söndag äre då lokalhoppning, jag ska vara funkis och fota. Efter det äre dirr hem för att fixa inför min studentskiva.
Ne.. det skulle verkligen inte funka att bli sjuk nu!


Kommentarer
Postat av: emma

Ny blogg nu tänkte att vi kanske kunde ha länk byte där till höger?

Ska lista ut hur man gör denhär gången då :D Bestämmer bilderna ikväll BTW

2012-04-17 @ 15:09:38
URL: http://bleccans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback