Repotage

Nu kan jag avslöja vad jag gjorde förra fredagen... det kom ut en tjej från Hippokraten, som ville göra ett repotage... om mig (!!!!!!!) och självklart tackade jag ja! Jäkligt coolt att dom frågade, att dom gillar mina bilder så mycket osv :P haha

 

Läs hela repotaget HÄR

 

Vissa saker i repotaget framkommer lite konstigt, men det är ju alltid så att det förvrängs det man säger, men jag tycker ändå det är ruskigt kul! Massor av mina fina bilder med i repotaget, såväl gamla som nya :) ÄVen en ruskigt ful bild på mig.... Hoppas ni tycker det är åtminstone hälften så kul som jag tycker att det har var :)
Ny upplevelse!

 



Glöm förresten inte bort fototävlingen som är på den här webbtidningen :) Min bild är näst längst ner.. för er som är goa och vill rösta på mig. PUSS!
Man röstar HÄR

Kommentarer
Postat av: emma

ååå vad kul att min och bleccans bilder kom med! :D

2012-04-23 @ 23:28:29
URL: http://bleccans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback