Kul att va småsjuk konstant

Blöhö på mig.. igår så kände jag påväg hem från stallet att huvudvärk var påväg, och sen så kom det. Mådde också jävligt illa, trodde det skulle försvinna under natten, men icke. Så jag har vaknat några gånger av illamående, och imorse så va migränen värre. Men ja, stannade gömd under täcket för att slippa ljusen (tror aldrig det varit så ljust i mitt rum förut. Fast kan ju va för att jag var överkänslig) och har legat under täcket sen dess.

 

Tur att jag bestämde att inte ta Exet idag, nu blir det att ligga hemma och försöka bli bättre. Har tryckt i mig migräntablett, så det börjar släppa men blir helt sjukt hängig av det :P

 

Vet inte om det har något med att jag sover så dåligt att göra.. men såhär kan det inte fortsätta. Kan ju inte må dåligt stupikvarten :s

Hoppas ni är friska och krya, mina goa läsare! Ska slänga upp en video på mig och Brave senare idag, så ni kan ju hålla ögonen öppna ;)

Från filmen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback