Just idag är jag stark

Har lyssnat på Kent hela dagen, speciellt nya singeln, och bara känt mig stark. Jag må va trött som fan, jag må känna att jag bara vill skita i skolan just nu, jag må ha ångest över så många saker - men det spelar ingen roll. För skolan är slut om 51 dagar, då är det kappitlet avslutat. Andra kappitel kan jag också bläddra förbi om jag bestämmer mig för det. Då är dom slut. Men hästarna kommer vara kvar, foto kommer vara kvar, allt annat kommer vara kvar. Allt jag älskar kommer jag se till att det alltid finns kvar.

 

Så just idag sket jag i alla demoner, sket i allt sånt. Jag satt och längtade till stallet hela dagen idag, såg fram emot det så mycket, att testa korallen och hårdjobba. Jag älskar sånna dagar. Jag älskar när man är helt slut efter ett pass - då vet man att man kämpat på bra.

 

Den här känslan vill jag ska jag känna oftare!

 

 

Idag känner jag mig stark. Imorgon är jag starkare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback