Ibland vill man bara ge upp...

.. och trots att jag verkligen ville så gjorde jag inte det. Tur nog.

 

Det gick åt helvete idag. Zetra var stark, lyssnade inte alls, tog tag i bettet och bara gjorde som han ville när vi hoppade. Det är inge kul alls när det är så, jag försökte verkligen ta tag i honom, men han bara tog tag i bettet innan hindret och det gick i 180 innan över och efter.
Efter andra försöket på banan så ville jag bara hoppa av, var nära på att göra det också, men sen påminde jag mig själv att jag inte är den som ger upp sådär... fick hjälp av Lovisa iaf, det vart lite bättre, men det vart cp-språng på oxern och jag var påväg av flera gånger.

 

Jag ska iaf inte tävla på fredag, det är bara dumt och onödigt, även om jag skulle försöka med en låg klass. Får se om jag orkar komma och kolla, eller om jag kommer sova längelänge då, det är nämligen Malins skiva på torsdagkvällen.. haha, likamed jag kommer hem sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback