Fullt upp i mitt lilla liv

Direkt efter skolan åkte jag ut till Jenny för att klicka lite bilder på henne och fina Hero, det gick bra tror jag, har inte hunnit kolla på bilderna än :)
Sen blev jag kvar där tills typ 6, då jag inte visste hur jag skulle ta mig hem så blev att vänta :P Kollade lite när Jenny red Escis och klappade lite på Exet.

 

Nu är jag hemma och stressar något, för ikväll är det hopplektion som gäller! Får se om jag hittar samma känsla på Zetra som förra helgen :)

 

Ska börja fixa bilder till Jenny ikväll, plus plugga psykologi, plus börja knepa på Milen bloggdesign.. vad mer? Jo bör kanske tvätta då jag har tre knähöga högar med kläder... haha lat tonåring som hatar att tvätta? Kanske!

SötExet som vill in och äta

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tjockis exet :p

2012-04-16 @ 22:49:31
URL: http://sportryttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback