Födelsedagspresent?

Ett sånt här armband skulle jag vilja ha, från horsetail, superfina armband gjorda av hästtagel. Perfekt sätt att ha med sig sin bästa vän överallt. Läst många bloggar där dom gjort sånna här innan dom sålt sin häst, eller innan det tvingats tas bort.. man skickar ju då in självklart in tagel från själva hästen då.

 

Skulle faktiskt vilja ha ett med Exets tagel, med en bricka där det står Charm på.. visst jag är "bara" medryttare på honom, men vi är snart inne på vårt tredje år och han har varit en stor del av mitt liv dom här åren.. och just för att jag är medryttare vilket jag inte kan vara föralltid (när jag har jobb och fast lön så räknar jag med att en egen häst ska inskaffas) :P
Kostar 110kr... fyller år om en månad ;) Mamma..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback