Blåsor på fingrarna, men endå nöjd!

Blev inte att rida med baby-pelhamet, då petra behövde det på Dino, men blev tillsagd att ha något slags tvådelat kimblewick, tror jag? Ah, gillade inte det lika mycket som pelhamet då han vart stummare i munnen.

 

Men det gick bra idag, fick till bra avstånd och jag tröck inte av honom för tidigt. Har lärt mig räkna ner innan hindret, vilket hjälper mig behålla takten och att inte trycka av. Superbra!
Sista rundan var båda trötta, jag glömde räkna och han hoppade rakt upp, rakt ner. Riktigt obekvämt!

 

Känner att jag har blivit lite höjdrädd, eftersom jag inte litar på Zetra längre, då jag inte har någon aning om hur han tänker då han kan ändra sig i sista sekund och hoppa kråksprång. Även det att vi typ inte hoppat över 80 på länge, och idag var det närmare 90. Det sätter sig i huvudet, men måste jobbas bort!
image description
Film kommer kanske imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback