Bilder del 1

Måste bara försvara min sits på vissa bilder...
1. Jag har inte varit hos kiropraktorna på LÄÄÄNGE, så är lite sne.
2. Tycker inte om hans sadel, den sticker ut på sidorna (stel) och av ngn anledning hamnar jag ibland på bakvalvet (inte bra)...
3. Ibland hamnar man bara fel :)

Och hacket ska jag försöka hitta ett träns med kortare sidostycken, tycker de sitter lite långt ner... och tror de är för stort för det ska nog inte "vridas" sådär mycket när man tar i tygeln...

Men visst var vi fina idag? :D
Haha han kanske inte går så fint över lag på den här bilden, men kolla frambenet ^^ Så mycket sträckte han på sig större delen av passet, söt!

Luftig ökning! :)
Asglad för ökningarna brukar jag ha så svåååårt med! Det brukar bara bli springa

Här ser ni hur jag hamnar på bakvalvet, borde ha ridit utan läder ett tag för komma ner mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback