Inte många dagar kvar till tävlingen!

Nu har jag köpt de 4 sakerna jag behövde inför tävlingen (inte den skjortan på bilden, men orkade inte hitta en bild på den)... Plus att jag köpte 4st marinblå benlindor från Loppis grejerna som ligger i teorirummet på ridskolan, men betalade för dom själv då mamma betalade ridkläderna.
Ikväll ska jag gå in ridbyxorna, då skoningen är lite stel, men är sjukt nöjd med dom :)
Ridbyxor, skjortan, snoddarna och sprayen är köpta på Lillhästen i stav.
(Kommer inte ihåg vad dem kostade, men tror både skjortan och byxorna låg på ca 900:- tsm)

Kommentarer
Postat av: Malin

Passade min padd?? :)

2011-09-29 @ 10:22:39
Postat av: Marie

Har inte provat den än Malin :P Gör det ikväll

2011-09-29 @ 12:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback