Liten

Jag ska snart åka till vh för att möta upp Madde, som ska fota oss idag. Ska bli kul att få bilder på fina killen och oss tillsammans!
Mormor skjutsar, så slipper tänka på bussar och annat jobbigt som att GÅ i 20 minuter. Det är det sämsta med Ekeby, det är rätt långt från bussen.
På tal om det tänkte jag göra en "utvärdering" om Ekeby, där Ekeby står. Lite plus och minussidor, bilder hur stallet ser ut och lite annat gott. Om det är något ni är intresserade av? :)

 

Jag har nyligen varit ute i lekstugan och städat. Och varför kan man undra sig?
Jo, för det bor en lite kanin där just nu. En liten grå bebiskanin.
En bekant fångade in den på sin morfars trädgård, efter att den sprungit runt där i några dagar. Så Leila ringde och jag erbjöd mig att ta den så länge. Och jag hoppas "så länge" blir väldigt länge!
Här är Liten
Den (vet inte om de är en kille elr tjej.. tror tjej) får heta Liten sålänge. Vill inte fästa mig för mycket vid den, ifall (gud förbjude) någon helt plötsligt kommer och vill ha tillbaka den..
Men visst är den sjuuukt söt?!

Kommentarer
Postat av: Feliiiiiiiiinda

SÖÖÖÖÖÖT LITEN!!!!

2011-10-07 @ 13:40:22
URL: http://meandmylifeasme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback