Nobile 9

Jag saknar att hoppa Nobile, han var en häst som jag verkligen kände att jag passade på i hoppningen, trots att han har korta steg. Jag har alltid fått sitta på tunga/sega/starka/långa hästar, men det är inte sånna hästar jag VILL rida (förutom Meja, hon är underbarast oavsett). Jag vill inte bara sitta och driva, och trycka på, det är inge kul. Jag vill rida en häst som är lätt i foten, och inte bara släpar benen bakom sig, för jag orkar seriöst inte rida sånna hästar längre.
Visst, jag KAN rida sånna hästar, jag klarar av det. Men jag VILL inte! Det har verkligen blivit för mycket av den varan för mig, och jag har tröttna. Så nu när jag ska (borde) gå upp på storhäst så önskar jag att jag slipper den sortens hästar!
Fett taggade på hopplektion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback