He do what he do, when he wants to...

Sov inte hemma igår, så kunde inte blogga då...
Men ah, det gick väl sådär att rida, han lyssnade inte helt och var stark igen. Galoppen funkade knappt, men sen orkade jag inte trängas i ridhuset och gick ut till banan istället, och då gick han mycket bättre. Galopperade även där ute och då gick han många gånger bättre :) Orkade hålla igång flera varv, till och med i vänster.
Det var ganska halt dock, men det var nästan bra, för då måste han hålla koll på fötterna och kan inte springa för fort. Han kan lxm galoppera... när han vill...

Idag är det dressyr på Blåkulla. Får se vem man får, med tanke på att jag har bytt väldigt mycket mellan Marco och MP på sistonde. Skriver om hur det gick och vem jag red, när jag kommer hem ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback