Div.2 hoppning på Mälarhöjden

Idag var det ju tävling på Mälarhöjden, Allsvenska Div.2 Hoppningen.
Har varit en riktigt rolig dag, något seg, men härlig :) Vi hade bästa Lovisa som Coach, vilket hon gjorde superbra! Cred till dig!

 

Första klassen:
Det blev en felfri runda, men jag red slarvigt och jag hade tur att MP är snäll. Red verkligen inte för att vinna (inte ens för placering), men det slutade på en 9:de plats iaf, vilket är helt okej :)
I omhoppningen iaf så red jag inge fint, men hoppade nästan stillastående på första, är glad att jag lyckades trycka över henne trots allt.
Var helt slut efter ritten (om någon vill veta blev de så hårt att jag spydde, men det behöver ni inte veta om ni inte vill), men vi kämpade riktigt hårt verkligen!

 

Andra klassen (lagklassen):
Hon var väldigt mycket piggare, men mycket tittigare också. Hoppade super fram tills att vi kom helt cp på 5:te hindret, fick ett riktigt konstigt språng. Efter det tappade jag fokus och blev helt förvirrad, insåg sen att vi skulle till 6:an och då blev det kaos. Någonting hände, antar att jag inte red ordentligt, och sen gick det inte. Men det var förmodligen mitt fel, ska sitta och kolla på filmen fler gånger.
Stoppen var riktigt synd, eftersom hon kändes så fin!


 

Filmen kommer upp imorgon, internet är elakt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback