Den där känslan!

Skrev aldrig om dressyrlektionen igår.. men det gick bra :) Mot slutet gick det jääääävligt bra! Jag fick kämpa som en idiot, men det gav resultat! Satan va härligt fint hon kändes :)
Vet inte hur det såg ut, men tror Lotta tyckte det såg bra ut. Jag red verkligen då, i varje steg, och hon kämpade också, varje steg. Härligt!
Hoppas jag får rida henne fram tills KM, för tänkte haffa henne och starta LB:2. Om någon annan snor henne så kommer jag inte ha någon att rida, vilket vore tråkigt då det är min sista ponny-dressyr. Så hoppas hon är ledig!

 

Ska snart åka till Exet, och det blir att rida ut. Ska testa rida i nya sadeln och se hur den känns :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback