Dagens ridpass

Idag blev det lite mer lösgörande arbete, med mer skänkelvikningar än igår. Han var superfin! Började med skritt/trav i ridhuset, för att värma upp. När jag ridit fram gick jag ut på utebanan, eftersom det blev så många där inne (hopplektion). Han var superfin! Känns verkligen otroligt bra just nu :D
Galoppen kändes också super! (Vänstern tog några försök innan vi hittade den)
Övning 1 gjorde jag skänkelvikningen från volten till mitten av kortsidan istället för på långsidan. Det kändes bättre :) Efter några gånger i skritt gjorde jag i trav och han var superfin :D

 

Övning 2 gjorde jag i trav på långsidan och skritt i s.v. Lite svårare med skänkelvikning på böjt spår, men det funkade helt okej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback