Bommar

Idag var det hopplektion, men vi hade endast bommar eftersom det var tävling igår, och har varit väldigt mycket tävlingar den här månaden.. så dom ska få vila lite inför söndag.

 

Men ja, det var inge kul att rida idag heller. Iaf inte i traven... Hon dör i traven, och jag orkar verkligen inte rida henne då. I galoppen gick det dock bättre, när vi skulle byta galopp över bommen. Men det är ändå inte så kul, eftersom jag verkligen känner mig för lång för henne.
I dressyren tycker jag inte det spelar någon roll, för då kommer jag om henne bättre. Men i hoppningen så är det inge kul. Hoppas jag får börja hoppa större hästar nu efter allsvenskan.

 

Her verkligen en svacka i hoppningen.. Men hoppas det blir bättre när jag kommer upp på storhäst, och när jag får börja hoppa Exet.

Travövningen:

Halft igenom över bommarna, skänkelvikning efter till långsidan


Galoppövningen:

Galopp rakt över galoppen, byta galopp och varv över bommen, som en kantig åtta.



Kommentarer
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - Sandra

sv: hejhej förlåt, inte hunnit kolla mailen. men fixar det imorgon när jag är på den andra datorn! kram

2011-10-17 @ 22:59:04
URL: http://www.ponnyskruttarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback