Bästa vän, kärlek till dig!

Det går inte att beskriva kärleken till dig Exet, du är så jävla bäst!
Över 2 år har det gått nu sen jag började rida dig - Time of my life! Du har gett mig så mycket, alltid funnits där som en tyst liten knasboll. Älskar dig så mycket, världens vackraste kille<3
När du spetsade öronen och gick fram till mig i hagen, bara av en liten vissling.. och alla de gånger du gör ditt bästa oavsett hur trött du är. Bäst är det enda ord jag får fram just nu. Bäst Bäst Bäst! Är så glad att jag inte hittade någon annan medryttarhäst innan dig!

 

Blir nästan tårögd när jag tänker på hur mycket du betyder för mig. Så jävla mycket kärlek till dig!
Tack tack tack Malin för att du fotade mig och finaste<3

Kommentarer
Postat av: Malin

De va så lite så :) skulle du kunna fota min tjockis någon dag?? :D

2011-10-15 @ 01:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback