18. Dessa sporter har jag utövat/testat

I ca 2-3 år spelade jag innebandy, tror det var mellan 4an och 7an, eller nått sånt. Jag var väl mest lagets slagpåse tror jag.. Fick alla hårda skott på mig, blev knuffad och skadad.. fast av motståndarna dvs. Jag var ju inte så stor, så flög ju som en liten vante om någon större tacklade mig. Kommer ihåg en brud som tacklade mig, och jag hamnade på knä och gled... SATAN vilket brännmärke jag fick på knät! Fast jag spelade sluten av matchen sen, när jag suttit med is ett tag. Om jag minns rätt gjorde jag ett mål också.
Men mot slutet tyckte jag inte det var kul alls längre, då laget varje träning ville köra "träningsmatcher", men det jag ville göra var att öva teknik, skott och sånt... fast de sa jag ju aldrig såklart.

 

Sen så valde jag att satsa på ridningen, och slutade köra innebandy helt. Tror det var då jag började i hoppgruppen. Ångrar verkligen inte att jag valde ridningen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har lagt upp en jämförelse mellan My och Exet stamtavlor på bloggen :)

2011-10-24 @ 16:28:19
URL: http://mrjs.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback