12. Mina svagheter inom ridning

Det går väldigt bra i dressyren just nu, och hoppningens svagheter skrev jag ju igår (sitsen över hindret, blicken, andningen mm) så vet inte vad jag ska säga om mina svagheter. Behöver mer kondition, men det hör nästan till andningen, och jag skulle vilja ha mer muskler... men egentligen har jag redan det, men mer muskler skulle inte sitta fel ändå.

 

Skulle däremot vilja hitta tillbaka till dom bra vägarna, inom dressyren, som var min starkaste sida förut. Och sen så tror jag att jag sitter rätt snett ibland, men det kan jag inte göra någonting åt då jag är sne i ryggen och höften.
Juste, jag svankar ibland! Vilket inte är så snyggt, men jag tror jag började göra det pga min rygg, och sen så har jag fått dom musklerna och nu har jag försökt jobba bort det under ett års tid. Jag vet inte hur det går, men får inga kommentarer om min sits längre av Eckers, så det borde väl vara bra?

 

Det var svårt att komma på svagheter tycker jag... vad tycker ni?

Servus och Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback