Taggar dressyrlektion!

Asså det är verkligen sjukt kul att komma till stallet på torsdagar, för jag vet ALDRIG vem jag ska få ^^ Andra kanske tycker det är jobbigt att byta häst helatiden, men jag tycker det är skitbra, för jag lär mig rida massor av olika hästar. Det är lite synd på tävlingarna, men jag brukar ju ta dom jag funkat bäst på då.
Under den här terminen har jag ridit:
MP Girl
Marco Boy
Bandit
Meja
Fritz

 

Har mest ridit MP och Marco, men brukar inte rida dom flera lektioner i rad utan växlar varje lektion. Hoppas jag får Bandit eller MP idag :)

En gammal bild på mig och Nobile, hästen jag hoppat ett tag fram tills början av höstterminen, och för ett år sen hade i dressyren. Han är fin den där, men det insåg jag inte förän jag skulle sluta hoppa honom :/
Våran sista tävling - lokaltävling hemma - så verkligen HITTADE jag honom, på riktigt. Det gick så sjukt bra, och jag grät nästan när jag gick ut från banan. Saknar att rida honom lite<3
Kanske ska ta honom som andra häst på KM-dressyren, om han är ledig?

Kommentarer
Postat av: ida

Om du ska tävla han får du höra av dig! vill se! :D

2011-11-12 @ 19:44:59
URL: http://weretwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback