Sthlmscup Gladö - Spotlight

Kan kort och gott säga att det INTE gick bra idag! Asså 52%, sämsta procenten jag fått på länge! Men jag hade iof inte den lättaste hästen heller.. Fast han var duktig på framridningen endå, men eftersom jag red sist så fick jag skritta runt skitlänge utanför, vilket förstörde som fan.

 

Hästen hette iaf spotlight "Pricken", och jag kan tänka mig att det såg lite roligt ut med en rödhårig person på en prickig häst xP Han va jätte söt, och tror att han är en sån häst man måste rida mycket för att hitta. Dessutom sa dom att han brukar gå med hjälptyglar. Men ja, första sthlmscupen för mig, andra gången jag red LB:1, så hade väl inte så höga förväntningar ändå.
Film kommer senare..

 

Lånade en bild från Gladös hemsida, söt right? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback