Säkerhetsväst och kavaj

Om man är under 18 så får man inte tävla hoppning utan säkerhetsväst, och om man då vill se snygg ut i kavaj så dyker det upp ett problem. Västen utanpå, eller innanför kavajen?

 


Jag själv skulle aldrig försöka kränga på mig kavajen utanför västen, det skulle dessutom aldrig funka. Om man vill köra på västen innanför så måste man typ ha 2 storlekar för stor kavaj. Sen tycker jag personligen att det ser riktigt konstigt ut med västen innanför kavajen. Tycker man ser klumpigt och opropotioneligt ut, då det inte syns att man faktiskt har väst på sig.

 

Västen utanpå, visst, snygga kavajen syns inte.. men det är lättare, knapparna har ingen risk att flyga av och man ser på nått sätt mer propotionerlig ut. Jag tycker det är det snyggaste - västen utanpå!
Hur gör ni?
Har ni västen utanpå, eller innanför kavajen?

Kommentarer
Postat av: Malin

fan vad läskigt! kollade just på en snubbes fb och han hade västen under kavajen och då tänkte jag fan vad fult och sen läste jag här :P

2011-11-28 @ 20:17:00
URL: http://mrjs.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback