Liverpool

Red "Limpan" idag, och det gick faktiskt riktigt bra (Inte för att någon kommer tro mig...?). Efter mycket kamp så släppte han bettet till och från och gick vissa stunder bra. I början var det bara några korta sekunder han släppte bettet och mjukna i halsen, men mot slutet kunde han gå så rätt länge :)
Kan dock säga en sak - den där hästen kan inte galoppera vänster! Jag fick kämpa som ett djur, och Lotta bad mig testa flera olika knep. Tillslut fick jag till ett halvt varv galopp i vänster - med nöd och näppe. Höger var dock inge problem alls.

 

Berättar mer imorgon, kan inte skriva så mycket just nu...

Kommentarer
Postat av: Lovisa

KLART jag tror dig kompis! :D <3

2011-11-10 @ 23:04:59
URL: http://livparidskola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback