kortisinlägg

När man har kontaktat ca 35 pers, då börjar man verkligen ledsna... jag har ingen praktikplats!!!!

 

Men jag tröstar mig med att det är hoppning ikväll, och jag ska ha Zetra :D Ska bli riktigt kul! Mamma ska filma, och jag har övertalat min pojkvän att följa med för första ggn (han är väldigt hästOintresserad... han följer dessutom bara med för att han ska sova hos mig efter) Och ja... Ni får se film när jag kommer hem sen, antar jag :) Ska även försöka fixa filmen från igår, men filmerna som Malin skickade funkade inte -.-
Ska även slänga in en veckoplanering, när jag bestämt vilka dagar jag ska ta.. vilket jag inte vet än pga att jag inte vet hur min vecka kommer se ut.

 

Men jag är inte bitter (förutom det med praktiken)...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad för praktik är det du ska ha?

2011-11-07 @ 12:59:03
URL: http://www.stallc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback