Dillon

Hade Dillon idag på dressyrlektionen, och det är faktiskt bara 3dje gången jag rider honom.
Inte min typ av häst... Han är så smal, känns inte som man har någonting under sig och framför sig. Men han kan mycket, dock var han trotsig och kändes lite *jag kan, vet dock inte om jag vill.. kanske, lite, näääääää* Men det gick bra till och från, definitivt bättre i slutet. Jobbade mkt galopp och fick några riktigt bra fattningar, men han blev väldigt taggad och drog mkt i början.

 

Gillar hästar som man känner att man har under, framför och bakom sig... Dillon va tyvärr lite lite häst för mig. Som sagt, fin häst, men ingenting för mig :)

 

Bilden är från när Petra tävlade honom på Mälarhöjden

 


Kommentarer
Postat av: Tilda

Sv: Haha, vad gulligt sagt av dig! :')

2011-11-24 @ 22:36:32
URL: http://tsjolinder.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Han brukar vara taggad i början men det brukar släppa. Men han är min favorit kan man säga, vill alltid ha honom på lektionerna.

2011-11-25 @ 15:47:11
Postat av: emilie

världens bästa ponny <3

2011-11-25 @ 22:31:03
URL: http://emiliekarlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback